בעולם

אילון מאסק דוחה את ביקורו בהודו: "הביקור יידחה בשל התחייבויות רציניות"

אילון מאסק דחה את נסיעתו המתכוננת להודו, שם היה אמור לפגוש את ראש הממשלה לפגישה עסקית. בטוויטר כתב: "התחייבויות רציניות בטסלה מונעות ממני לבקר בהודו"

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ AI Explored)
מנכ''ל טסלה היה אמור לטוס להודו שבוע הבא, לביקור שהיה צפוי לכלול פגישה עסקית עם ראש הממשלה נרנדרה מודי ולאשר סופית שטסלה תקים מפעל במדינה המאוכלסת ביותר בעולם. "למרבה הצער, התחייבויות רציניות מאוד בטסלה דורשות שהביקור בהודו יתעכב. אבל, אני מאוד מצפה לבקר שם בהמשך השנה", צייץ אמש (שבת), מאסק ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר.
כמו כן, רק לפני שבוע פרסם המנכ''ל ב-x: "מצפה לפגוש את מודי". בנסיעה העסקית תכנן מאסק, הבעלים של חברת הטילים SpaceX לפגוש מנהיגים של סטראט אפים הודים לפגישות בתחום טכנולוגיות החלל. בין המנהיגים היה צפוי להיפגש עם פוואן קומאר צ'אנדנה, מייסד שותף של "סקיירוט ארוספייס", אשר שיגרה את הרקטה הראשונה שפותחה באופן פרטי בהודו בשנת 2022.
בנוסף, האיש הרביעי בעושרו בעולם, היה צפוי להכריז על השקעה של 2 עד 3 מיליארד דולר בהודו, בעיקר עבור בניית מפעל חדש של טסלה, זאת על פי "הפייננשל טיימס", מתוך ציטוט של מקור אנונימי. זו אינה הפעם הראשונה שהטיסה להודו נדחתה, נסיעתו של מאסק תוכננה במקור ימים ספורים לאחר שהודו החלה בבחירות הדמוקרטיות.
 
לפי הערכות, כ-960 מיליון בני אדם במדינה המונה 1.4 מיליארד זכאים להצביע, בבחירות שייקחו יותר מחודש עד לסיום ספירת הקולות. במידה ומודי ייבחר, הוא צפוי להגיע לכהונה שלישית ברציפות של חמש שנים כראש ממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה