השוק

הראל ויזל צריך לדאוג? מגדל מצמצמת את ההשקעות ברשת פוקס

חברת הביטוח מגדל, מנהלת מניות בעסקים של הראל ויזל, בעיקרם ברשת פוקס. אלא שכעת, מנהלי ההשקעות במגדל החליטו למכור מניות רבות בפוקס, ובמקומן הם רוכשים מניות בחברה נוספת של הראל ויזל -  ריטיילורס, שהיא למעשה חברת הבת של פוקס, ובכך היא הפכה לאחת מבעלי העניין בחברה. אז מה מהות המהלך?
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
חברת הביטוח מגדל, מנהלת מניות בעסקים של הראל ויזל, בעיקרם ברשת פוקס. אלא שהבוקר (שלישי) נודע כי מנהלי ההשקעות במגדל החליטו למכור מניות בפוקס, ובמקומן הם רוכשים מניות בחברה נוספת של הראל ויזל -  ריטיילורס, שהיא למעשה חברת הבת של פוקס.
בעקבות כך, ב"דה מרקר" דווח כי בזכות רכישת מניות בסכום של כרבע מיליון שקל בריטיילורס, מגדל הפכה לאחת מבעלי העניין בריטיילורס. למעשה, המהלך של מגדל חיזק את הביצועים של פוקס, חברת האם כאמור של ריטיילורס, מה שמשפיע עליהם ישירות. למעשה, כיוון שריטיילורס היא חברת בת של פוקס, כלל הרווחים וההכנסות מפורטים בדוחות של פוקס.
 
למעשה, נראה שבמגדל סבורים כי השיפור של החברה יהיה גדול יותר אצל ריטיילורס מאשר בחברת האם שלה - פוקס. על פי הדיווח ב"דה מרקר", הסיבות המרכזיות לכך הן חשש מירידה בצריכה בישראל או מההשקעות שמכבידות על פוקס. כמו כן, החשיפה של ריטיילורס לשווקים בחו"ל גדולה יותר, שכן היא זכיינית של מותג חזק מאוד - נייקי, לו חשיפה גדולה בהרבה מעבר לים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה אומר שהם כן מאמינים בפוקס. (ל"ת)
    אסולין 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור