השוק

התעשייה האווירית תקים מפעל באופקים - בהשקעה של 50 מיליון שקל

יו"ר הדירקטוריון עמיר פרץ נאם בפסגת החדשנות Tel Aviv Spark Innovation וקרא לקהילת הטק הישראלית: "תפקידנו לסייע למפונים ויתר יישובי העוטף זקוקים להשקעה כלכלית אמיתית שתיצור מנוף אמיתי לאקו-סיסטם". לדבריו, המפעל החדש בעיר הדרומית יכלול כ-100 עובדים: "תמונת הניצחון תהיה השבת החטופים"
מערכת ice | 
עמיר פרץ (צילום גלעד קוולרצ'יק)
התעשייה האווירית צפויה להקים מפעל חדש בעיר אופקים, בהשקעה של כ-50 מיליון שקל. כך חשף הבוקר (רביעי) יו"ר הדירקטוריון עמיר פרץ בפסגת החדשנות Tel Aviv Sparks Innovation שמתקיימת בשיתוף עם סייברטק גלובאל. באירוע מתארחים עשרות סטארט-אפים פורצי דרך, לצד בכירים מעולם ההייטק ומשקיעים בינלאומיים
"אנו צריכים לחזור להיות אומת סטארט-אפ", אמר פרץ בנאומו. "תפקידנו לסייע למפונים ויתר יישובי העוטף זקוקים להשקעה כלכלית אמיתית שתיצור מנוף אמיתי לאקו-סיסטם חדש. בתעשייה האווירית קיבלנו החלטה לקחת תפקיד נוסף שמסייע לחברה הישראלית. הדיבידנד הולך לאזרחים, הם הבעלים של התעשייה האווירית, ולקחנו על עצמנו תפקיד נוסף - ליצור עוגן כלכלי לעוטף שנמצא במשבר גדול מאז ה-7 באוקטובר".
 
פרץ הזכיר את פתיחת המפעל החדש של החברה שהוקם בבאר שבע. "הרחבנו אותו בהשקעה של 200 מיליון שקל עם כ-500 עובדים ומחזקים מרכז חדשנות, כמו כן יוקם מפעל חדש של התעשייה האווירית באופקים בהשקעה של 50 מיליון שקל עם 100 עובדים ונמשיך בשיתופי פעולה טכנולוגים".
 
לדבריו, "אחרי האסון שפקד אותנו אין לי ספק שתמונת הניצחון של מדינת של ישראל היא השבת החטופים למשפחותיהם. זו תמונת הניצחון. רק ביום שיחזרו הביתה רק אז נוכל להתחיל בבניה מחודשת. איחוי השבר הזה יהיה ניצחון הרוח הישראלית". הפסגה שנערכת באקספו תל אביב, בסינמטק וברחבי העיר, מתקיימת בתמיכתם של רשות החדשנות, מרכז השלטון המקומי ואוניברסיטת תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה