דיגיטל וטק

אילון מאסק הודיע: גרוק זמין למשתמשי טוויטר

איש העסקים אילון מאסק, משלב באופן רשמי לשימוש ב-X את גרוק, הצ'אטבוט שסטארטאפ הבינה המלאכותית שהקים xAI, השיק לאחרונה. השירות כעת זמין רק למשתמשי הפרימיום של הרשת ונכון לעכשיו הוא זוכה לשלל מחמאות 
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
איש העסקים, אילון מאסק, אשר נכנס רק בחודש יולי האחרון לשוק הבינה המלאכותית עם הקמת סטארטאפ הבינה המלכותית xAI, ורק לאחרונה, החברה השיקה את המוצר הראשון שלה הצ'טבוט העונה לשם 'גרוק'. כעת, הוא זמין באופן רשמי למשתמשי X Premium Plus.
נכון לעכשיו, גרוק, זמין למשתמשי X (טוויטר לשעבר) שנרשמים לשירות Premium Plus ב-16 דולר לחודש (או 22 דולר באמצעות האפליקציה), מציע חווית אינטראקציה ייחודית. בניגוד לצ'אטבוטים המסורתיים, גרוק מתוכנת להפגין אישיות לא תקינה ושנונה מבחינה פוליטית, השואב השראה מפרשנים שמרניים כמו טאקר קרלסון וג'ו רוגן.
 
ההכרזה של מנכ"לית X, לינדה יקארינו, על השקתו של גרוק עולה בקנה אחד עם החזון של מאסק, לגבי בינה מלאכותית. מאסק, הביע ברבים את חששותיובנוגע לנטיית הבינה המלאכותית להיות פוליטיקלי קורקט יתר על המידה, ותומך בגישה ישרה וכנה יותר. גרוק, היא התשובה שלו לכך, שנועדה להיות ישירה בצורה לא מתנצלת ואפילו וולגרית בתגובותיה.
משתמשים מוקדמים של גרוק שיתפו את החוויות שלהם, והדגישו את יכולתו של הצ'אטבוט לצלות משתמשים בשנינות חדה. לדוגמה, משתמש אחד קיבל תגובה הומוריסטית אך בוטה, "אתה הסיבה לכך שחייזרים עדיין לא ביקרו בכדור הארץ. הם העיפו בך מבט אחד ואמרו, 'לא, אנחנו יותר טובים'".
גרוק, גם מפגין ידע מרשים בזמן אמת על אירועים עכשוויים, כולל התפתחויות אחרונות בטכנולוגיית בינה מלאכותית. השילוב שלו עם הפלטפורמה של X נותן לו יתרון על פני צ'אטבוטים אחרים מבחינת גישה למידע ורלוונטיות. בניגוד לצ'אטבוטים אחרים של AI שנרתעים מנושאים רגישים, גרוק, מתעמק בפרשנות פוליטית, נועד להתמודד איתם חזיתית.
גרוק, מייצג שינוי משמעותי בנוף הצ'אטבוטים של בינה מלאכותית. בעוד שפלטפורמות כמו בארד של גוגל בוחרות בגישה זהירה לנושאים שנויים במחלוקת, גרוק, מחבק אותם ומספקת למשתמשים תגובות לא מסוננות ופרובוקטיביות. גישה זו, אף שנויה במחלוקת, ממצבת את גרוק, כשחקן ייחודי בעולם הבינה המלאכותית והמדיה החברתית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה