דיגיטל וטק

נינטנדו מתעלה על הציפיות: מעל 15 מיליון קונסולות נמכרו

ענקית הגיימינג היפנית חשפה את מספרי המכירות לשנת 2023. החברה מעריכה כי עד מרץ בשנה הבאה יקנו עוד 13.5 אנשים את ה"סוויץ'". מה גרם לשבירת ההערכות? ומתי צפויה להגיע הממשיכה?
מערכת ice | 
נינטנדו (צילום יחסי ציבור)
ענקית משחקי הווידאו נינטנדו הודיעה כי התעלתה על הציפיות ומכרה 15.7 מיליון יחידות של קונסולת המשחקים "סוויץ'" במהלך השנה החולפת, כך פורסם ברשת החדשות CNBC. החברה מעריכה כי עד מרץ 2025 היא תמכור עוד 13.5 יחידות נוספות. החברה דיווחה על הכנסה של 1.8 מיליארד דולר ורווח כולל של 2.7 מיליארד דולר. 
נינטנדו מציעה כעת שלושה דגמים בקונסולת הסוויץ': הסוויץ', קונסולת משחקים המאפשרת משחק נייד וחיבור לטלוויזיה. סוויץ' לייט, קונסולה דומה שלא מאפשרת חיבור למסך הטלוויזיה. וכמובן, הדגם החדש ביותר בסדרה, הסוייץ' מדגם OLED שמסכו המובנה גדול יותר ומשתמש בטכנולוגיה מתקדמת יותר מהדגמים הקודמים. מבין שלושת הדגמים דווקא הדגם הזול ביותר, הסוויץ' לייט, הוא זה שמכירותיו גדלות מידי שנה. 
 
במהלך השנה האחרונה שוחרר המשחק החדש בסדרת "האגדה של זלדה" והסרט של האחים מריו. פרסומים אלו הובילו להתעניינות מחודשת בקונסלה, על אף היותה בת שבע. משקיעים ושחקנים כאחד מצפים לקונסולה הממשיכה של הסוויץ', שעל פי דיווחים צפויה להגיע אל המדפים בשנת 2024. למרות השמועות הרבות ברשת, נינטנדו לא שחררה פרטים רשמיים על הקונסולה החדשה ולא אישרה אם ומתי היא צפויה לצאת לשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה