תרבות ופנאי

בחירה מפתיעה: כוכב "יומני הערפד" ידליק משואה בהר הרצל

השחקן האוסטרלי שנמצא על קו ישראל-אוסטרליה מתחילת המלחמה ומוביל קו הסברה פרו ישראלי מהרגע הראשון, נבחר להשיא משואה בטקס הממלכתי בהר הרצל
שירה יום טוב | 
נת'ניאל בוזוליץ' (צילום shutterstock)
השרה תא"ל (מיל.) מירי רגב בחרה בשחקן הבינלאומי נת'ניאל (נייט) בוזוליץ' להשיא את משואת חזית ההסברה יחד עם יוסף חדאד ואלה קינן.
בדברי ההסבר נכתב, "נת'ניאל (נייט) בוזוליץ' שחקן טלוויזיה ומשפיען אוסטרלי, ותומך נלהב של מדינת ישראל. עמוד האינסטגרם הפופולרי שלו מנגיש למיליוני עוקבים את סיפורה של ישראל ואת נקודת המבט הישראלית. ימים ספורים אחרי מתקפת הפתע על ישראל הוא הגיע לביקור הזדהות במדינת ישראל. במהלך ביקורו פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסטים רבים בנושא הטרור הפלסטיני וטבח השבעה באוקטובר ברשתות החברתיות, ואף התראיין על כך בתקשורת הישראלית".
בוזוליץ' נמצא מתחילת המלחמה על קו ישראל-אוסטרליה כשברקע נרשמה בחודשים האחרונים גם זוגיות עם אושיית הרשת ליה נגה. בוזוליץ' מוכר כשחקן בעיקר בזכות תפקידו בסדרה יומני הערפד, בה גילם את דמותו של קול מייקלסון. 
 
מוקדם יותר היום דווח כי רגב בחרה בקבוצה נוספת להשיא משואה כאשר הודיעה על הלוחם הלח"י עזרא יכין, באיריס חיים, אמו של יותם ז"ל, ובאמנים עברי לידר, רביב כנר וחיים אוליאל להשיא יחד, כנציגים של הרבים שפעלו לחיזוק הרוח הישראלית, את אחת משתיים עשרה משואות הגבורה בהר הרצל, ביום העצמאות תשפ"ד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה