תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר משתפת בכאב: "הלב בוכה, הם חיים בטראומות"

ברקע יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הידוענית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בעובדות היסטוריות בנוגע לטרגדיה שנחשבת הגדולה ביותר בתולדות העם היהודי, וכתבה: "ההיסטוריה לא תחזור בשנית, למרות מה שעברנו – נעמוד גאים עם ראש מורם בפני כל אויב"
מערכת ice | 
האח הגדול, עונה 1, רשת 13 (צילום מסך רשת 13)
היום (שני), יום הזיכרון לשואה ולגבורה, משפיענים רבים בישראל משתפים במחשבותיהם בנוגע למה שנכתב כטרגדיה הגדולה ביותר של העם היהודי, ולאחד מהרגעים השפלים ביותר בהיסטוריה האנושית. גם הכוכבת אביבית בר זוהר הצטרפה למחווה והעלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה בנושא. "השואה הייתה רצח עם חסר תקדים, טוטאל ושיטתי על מנת להכחיד כל זכר לעם היהודי".
בר זוהר סיפרה חלק ממה שעברו היהודים באותה התקופה: "השואה החלה בשנת 1939-1941, בתקופה זו הוכחד חלק ניכר מיהדות אירופה על ידי כוחות גרמניה הנאצית ימח שמם... עם פרוץ מלחמת העולם השנייה החל שלב חדש במדינות הגרמנים כלפי היהודים. לאחר כיבוש פולין ריכזו את היהודים בגטאות במזרח אירופה ובמערב אירופה החלו לנשל את היהודים מרכושם".
 
"ההיסטוריה לא תחזור בשנית, למרות מה שעברנו – נעמוד גאים עם ראש מורם בפני כל אויב, יש לנו אלוהים אחד והעם הנבחר לא מפחד מכלום". לסיכום שיתפה בכמה נתונים מספריים בנוגע לניצולי השואה, ואמרה כי הם חיים "בטראומות ופחדים עצומים מאין כמותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה