שיווק ופרסום

המכביה 2025: דני לוי תקשורת עם תקציב היח"צ היוקרתי

משרד היח"צ והאסטרטגיה של דני לוי, זכה בתקציב היח"צ היוקרתי של המכביה ה-22, אירוע הספורט השני בגודלו בעולם. סמנכ"לית השיווק והתקשורת החדשה של המכביה, לילך בר דוד: "ביחד נקיים את המכביה המשמעותית ביותר בתקופה מורכבת זו" | פרסום ראשון
יהודה לוינגר |  1
דני לוי (צילום יחצ)
כוורת השיווק של המכביה מתחילה לקבל תמונה. אירוע הספורט השני בגודלו בעולם, עומד להיות הפעם אחד המשמעותיים ביותר, בייחוד עקב התקופה המורכבת והמאתגרת שעברה ישראל עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל.
כזכור, בפברואר השנה, לילך בר דוד מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ותקשורת שיווקית של מכבי תנועה עולמית, כאשר כחלק מתפקידה תנהל את הפעילות השיווקית לקראת המכביה שתיערך בחודש יולי בשנה הבאה.
 
עתה הכוורת השיווקית של בר-דוד מגיעה לשיאה, עם בחירת משרד היח"צ שינהל את כלל המערך התקשורתי של המכביה, ועם בחירתו של משרד דני לוי תקשורת לתפקיד. דני לוי תקשורת הוא משרד יחסי ציבור מהגדולים בתחום, ועל לקוחותיו נמנות חברות מובילות רבות, דוגמת קבוצת CBC (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים), בנק הפועלים, סמסונג, אדידס ועוד.
המכביה 2025 תתקיים בין התאריכים 8-22/7/2025 ובמסגרתה ישתתפו למעלה מ-10,000 ספורטאים מכ-80 מדינות, שיתחרו ב-45 ענפי ספורט ב-4 קטגוריות – נוער, בוגרים, ותיקים ופראלימפיים. את הספורטאים ילוו 20,000 מלווים במשלחות מרחבי העולם. 

לילך בר דוד. באדיבות המצלם
לילך בר דוד: "אני שמחה שמערך יחסי הציבור של המכביה 2025 יטופל ב"דני לוי תקשורת" ואני משוכנעת שביחד נקיים את המכביה המשמעותית ביותר בתקופה מורכבת זו. אני בטוחה שנגייס שותפים רבים נוספים שיסייעו לנו בהצלחת האירוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות קשה
    חבל 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    משרד עם הרבה פוזה, ומעט יכולות ביצוע
    סגור