שיווק ופרסום

במהלך ראשון בעולם: שלטי החוצות בארץ הוחלפו בזמן הצפירה

במהלך ראשון בעולם הוחלפו הבוקר לאורך שתי הדקות של צפירת יום השואה, שלטי החוצות בארץ עם המסר "תחשבו על ניצולי השואה גם אחרי שהצפירה תיגמר". מדובר במהלך פורץ דרך של פרסום גליקמן שמיר סמסונוב publicis עבור הקרן לרווחת נפגעי השואה
מערכת ice | 
קמפיין גליקמן שמיר סמסונוב (צילום יחצ)
תחשבו על ניצולי השואה גם אחרי שהצפירה תיגמר - זה הקמפיין שהיה ברחבי הארץ על שלטי חוצות במהלך ראשוני מבית היוצר של גליקמן שמיר סמסונוב publicis עבור הקרן לרווחת נפגעת השואה.
על מה מדובר? במהלך ראשון בעולם, הוחלפו הבוקר (שני), לאורך שתי הדקות של צפירת יום השואה, שלטי החוצות בארץ במסר: "תחשבו על ניצולי השואה גם אחרי שהצפירה תגמר".
 
במהלך פורץ הדרך של פרסום גליקמן שמיר סמסונוב publicis נרכשו השלטים הדיגיטליים וכך במהלך הצפירה נחשפו מאות אלפי ישראלים למסר במשך 2 דקות משמעותיות. בשלטים מופיע ברקוד באמצעותו סרקו ותרמו רבים לקרן לרווחת נפגעי השואה.
 
קמפיין של גליקמן שמיר סמסונוב publicis עבור הקרן לרווחת נפגעי השואה
עוד לפני כן, במשרד הפרסום ראו חשיבות של הזכרת ה-7 באוקטובר עם זכר השואה, ולקראת יום השואה הוציא הצוות של גליקמן שמיר סמסונוב סרטון קצר ואקטואלי שראוי להפיץ גם לעולם.  יוצרי הסרטון: יוני פלינט - פלנר והרעיונאי, חוה נאמן - ארטדיירקטורית, תום סופר - עורך וידאו, וקרן ויסמן - סמנכ״לית לקוחות גליקמן שמיר סמסונוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה