שיווק ופרסום

קמפיין תמיכה מפתיע בישראל: מי קורא להחליף את המשטר באיראן?

מאות מיליוני אוונגליסטים בעולם מתייצבים לצד ישראל: ארגון JPT, הנמנה על התנועה הנוצרית-אוונגליסטית, יצא בימים אלה בקמפיין חוצות ענק עם מסר חד משמעי לאיראן: אם תמשיכו לתקוף את ישראל – שעון החול שלכם יסתיים
מערכת ice |  2
קמפיין התנועה האוונגליסטית (צילום בלומנקרץ)
בזמן שישראל מצויה תחת מתקפה מאיראן ושלוחותיה, ובעולם נרשמת עליה חסרת תקדים באנטישמיות ששיאה בימים אלו בקמפוסים בארה"ב – מאות מיליוני נוצרים אוונגליסטיים מתייצבים לצד ישראל.
בימים אלו עלה ברחבי ישראל קמפיין חוצות ותקשורת תלת לשוני במימון ארגון (Jerusalem Prayer team's) JPT, בראשו עומד העיתונאי והפילנתרופ האמריקאי ד"ר מייקל אוונס, שכותרתו "סוף משטר האייתולות באיראן" ובמרכזו שעון חול - המסמל את קיצו של המשטר האסלאמי במדינה. שעון החול נבחר כרפרנס לשעון החול שהוצב במרכזה של כיכר פלסטין בטהרן עם מועד להשמדת מדינת ישראל.
 
ב-11 במאי יקיים הארגון בדאלאס שבטקסס, מפגן תמיכה בישראל וכנגד האנטישמיות הגואה בארה"ב, בו עתידים להשתתף כל הגופים הקשורים ל-JPT ולמייק אוונס, לצד ארגונים אוונגליסטים נוספים ותומכי ישראל מכל רחבי ארה"ב, תחת הכותרת ISRAEL YOU'RE NOT ALONE. זוהי אחת מיני רבות מהפעילויות שמקיים הארגון לאורך כל השנה ומאז ה-7 באוקטובר בפרט למען ישראל ונגד האנטישמיות בארה"ב.
הקמפיין הנוכחי הוא שיאו של קמפיין תמיכה מתמשך של הארגון במדינת ישראל, שהתגבר על רקע אירועי 7 באוקטובר ואירועי האנטישמיות בקמפוסים בארה"ב. בימים אלו פועלת התנועה בשני מישורים מרכזיים: הגדלת הסיוע למדינת ישראל, והפעלת לחץ על הרפובליקנים לתמוך בחבילת הסיוע שכללה גם את טייוואן ואוקראינה. בנוסף, בהפעלת לחץ על הרשויות לפעול באופן תקיף כנגד המפגינים הפרו פלסטינים במוסדות האקדמיה בארה"ב, ולהמשיך במדיניות התמיכה בישראל.
התנועה האוונגליסטית, שמרכזה בארה"ב מונה כ-750 מיליון תומכים ומאמינים, ומהווה את אחד מבסיסי הכוח והתמיכה בישראל לאורך שנים. היא בעלת השפעה עצומה על הממשל האמריקאי ובייחוד על המפלגה הרפובליקנית. בין היתר סייעה בהחלטות של ממשל טראמפ להעביר את השגרירות לירושלים ולהכיר בריבונותה של ישראל על רמת הגולן.
בין הקבוצות האוונגליסטיות השונות בארה"ב בולט ארגון JPT, ארגון ללא כוונות רווח אשר הוקם על ידי ד"ר מייק אוונס, עיתונאי, פרשן מבוקש וסופר רבי מכר, מומחה למזרח התיכון. אוונס הקים את מוזיאון ידידי ישראל בירושלים (FOZ), ועוסק בפעילויות הסברה פרו-ישראליות, באחרונה בין היתר גם בנושא החטופים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עכשיו אנחנו צריכים יותר מתמיד את היד שלהם. (ל"ת)
    Mtlk 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אהבת אמת
    אוהב את האוונגליסטים 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבי ישראל יותר מכל האנרכיסטים כאן
    סגור