שיווק ופרסום

קרפור בשינויים בצמרת: זו ראש אגף השיווק החדשה

חגית טייגפלד תוביל את המערך השיווקי של רשת קרפור בישראל, במקומה של טל היישטיין. ראש אגף השיווק החדשה עם ניסיון בתחום קמעונאות המזון כבר 28 שנה, ומאחוריה כבר הצלחה עם הקמפיין הפרסומי של "קרפור קלאב" שהוביל לשיא ביקושים
יהודה לוינגר |  3
רשת קרפור (צילום shutterstock)
שנה מאז השקתה של הרשת הצרפתית בישראל, וכחודש מאז השקתו הרשמית של מועדון הלקוחות "קרפור קלאב", וברשת קרפור עם שינויים בצמרת ההנהלה עם כניסתה של חגית טייגפלד לתפקיד המאתגר של הובלת המערך השיווקי והפרסומי של הרשת, במקומה של טל היישטיין. שעזבה לפני 4 חודשים.
היישטיין נכנסה לתפקיד עם הקמת הרשת בישראל, אי שם בינואר 2023. מנכ"ל הרשת דאז, אורי קילשטיין, הודיע על שני מינויים בצוות ההנהלה: מיכאל קולמן - סמנכ"ל שרשרת האספקה, וטל היישטיין לתפקיד סמנכ"לית השיווק.

חגית טייגפלד. צילום: יח"צ
היישטיין הגיעה לתפקיד עם ניסיון עשיר ומגוון של למעלה מ-20 שנים בניהול אגפי שיווק וניהול יחידות עסקיות בחברות בינלאומיות ומקומיות, בניית מותגים והשקתם, הובלת אסטרטגיה שיווקית, הבנה בניהול מדיה לרבות דיגיטל ואי-קומרס. במשך השנים שימשה במגוון תפקידי מפתח בשוק הישראלי והבינלאומי, ביניהם: סמנכ"לית השיווק של רשת "המשביר לצרכן", כ- marketing directorבחטיבת השיווק של חברת טבע, כ-marketing director ב"לוראל ישראל" וכמנהלת החטיבה הבינלאומית בחברת "ביוטי אקספרס". היישטיין בוגרת תואר ראשון בתקשורת וניהול מטעם המכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מטעם אוניברסיטת רייכמן.
 
כאמור, היישטיין עזבה לפני 4 חודשים ושבוע שעבר נפרדה רשמית וכתבה: "נפרדתי לשלום מקרפור, מצוות יקר ואהוב, מאנשים מוכשרים ומלאי תשוקה לעשייה. גאה מאוד בהשקת קרפור העולמית בישראל, שמחה על הזכות שנפלה בחלקי להיות חלק מעשייה כזו משמעותית ויצירה סביב השעון עם השקה שאין שני לה". סמנכ"לית השיווק היוצאת הודתה למנכ"ל קרפור היוצא אורי קילשטיין, כמו גם למנכ"ל אלקטרה צריכה צביקה שווימר.
כאמור, מי שהחליפה את היישטייין בתפקיד, היא חגית טייגפלד שלקחה חלק בהשקה של רשת קרפור בישראל. מאחוריה ניסיון בתחום קמעונאות המזון כבר 28 שנה, עוד ברשת "מגה" בשנת 1996. במהלך השנים כיהנה במגוון תפקידים ביניהם: מנהלת מועדון לקוחות, מנהלת תקשורת שיווקית, מנהלת שיווק ועתה - מנהלת השיווק של קרפור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קרפור
    מאיר 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש באשקלון קרפור ממש,לא זול. אפילו יקר מאוד. ובסניף באזור התעשייה חסד המון סחורה. אין מבחר. אז לא יודע מאיפה הפרסום. הזה
    סגור
  • 2.
    לא קונה קרפור. יקר וסתם פלצני (ל"ת)
    עודד 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    קרפור
    מאיר 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא קונה קרפור א יקר ב לא מפרנס צרפתיים
    סגור